piątek, 7 października 2016

Odkrycie !!! BARWA



Chcecie poznać BARDZO TANIE i genialne kosmetyki, zapraszam !!!




BAWEŁNIANY KREM DO RĄK Z PROTEINAMI JEDWABIU


Krem jest opakowany w piękne bawełniane pączki ! Grafika jest niesamowita, a nagrody zasłużone. Krem ładnie pachnie świetnie się wchłania i do tego świetnie nawilża. Uczucie nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. Dłonie są miękkie zregenerowane i nawilżone . Uwielbiam ten krem. Kolejny + to niesamowity zapach.



Jego aktualna cena to 3,84  kupicie go TUTAJ 


WZMACNIAJĄCY SZAMPON LNIANY Z KOMPLEKSEM WITAMIN BARWA NATURALNA 300 ML


Szampon też bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ! Mam problem z moją skórą głowy. Po drogeryjnych szamponach jest podrażniona. Ten szampon po 3 użyciu złagodził dolegliwości !!! Włosy są miękkie i pięknie pachną. Skóra głowy jest zdrowa. Jestem zadowolona z tego produktu ! 

Cena to 4,99 dostępny TUTAJ 

OLIWKOWE MYDŁO W PŁYNIE BARWA NATURALNA 500 ML


Mydło jest świetne ! Dobrze się pieni, pięknie pachnie i pozostawia długotrwałe uczucie świeżości. To płyn idealny !




Jestem zakochana ! Nie wiedziałam, że te produkty są tak genialne i te ceny !!! Zdecydowanie będe po nie bardzo często sięgała ! Te produkty trafią do moich HITÓW. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz